onsdag 20 februari 2013

LiVeT pÅ ViNtErN

Hej ALLA!!!! :) Här är en lista från i måndags när jag hade bajstråkigt. mer än så har jag inte att bjuda på.


Vad har du på dig? Klänning, jeansväst, jeans… ont i ryggen.

Hur mår du? Jag mår bra, bortsett från ryggont + hunger + irritation i klassrummet.

Vad önskar du just nu? Att bli klar med allt plugg i skolan, vår, veta vad jag ska göra med mitt liv.. (djupt)

Vad ska du göra imorgon? Vara i skolan, läxförhör, plugga, träna. Och kolla på serier!!!

Och på söndag? Haha. Ja, om en vecka alltså. Då ska jag kanske packa eftersom jag och Matilda åker till sälen på måndag.

Senaste köp? Har, efter lång fundering, kommit fram till att jag inte shoppat på galet länge! Måste vara något från London. Annars mat, om nu det räknas som köp.

Vad skrattade du senast åt? Mathilda som sa ”Adam och äpplet”, när hon skulle beskriva Edens lustgård.

Vad grät du senast åt? Haha detta kommer låta jättejättekonstigt. Men igår så kollade jag på en dokumentär om Afrika, och då var det en spindel som rullade ner för en kulle i öknen, samtidigt som det spelades melankolisk musik i bakgrunden. Sorligt tyckte jag

Vem sov du senast med? Tora igår.

Vad läser du just nu? ”konsten att läsa tankar”, inte så bra.

Senast sedda film? Our idiot brother. Bättre än förväntat!

Vilken svordom använder du mest? Fan, skulle jag gissa på. Fast när jag väl svär brukar jag försöka få in så många groteska svordomar som möjligt, på så kort tid som möjligt :)

Vem var den senaste som ringde dig? Matilda, babe.

Vilken är din favoritfrukt? Äpplen, tusen gånger om!!!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hm, typ Marilyn Monroe (antagligen för att jag var utklädd till henne en gång för tre år sedan), Amanda Fondell… Säkert någon annan skithet supermodell =)

Vad är du rädd för? Vindkraftverk, djupa vatten.. spindlar.

Blir du lätt svartsjuk? Nej, det skulle jag nog inte säga. Eller så har jag inte blivit utsatt för sådana situationer än, det kommer nog märkas under MY LIFE.

Din favoritkaraktär ur en serie? Ivy Sullivan från 90210, för att hon är så jävla HET.

Vilket språk hade du velat lära dig? Typ spanska. Kanske jag borde tänkt på under de 6 år jag läste det och inte lärde mig något. Men, ja. Det hade varit spexigt.

Vad för sorts killar faller du för? KILLAR MED SEXPACK OCH HÅRIGA ARMAR. Och fransk accent.

Vart vill du åka just nu? Har aldrig varit i Italien så dit skulle jag vilja åka. Men annars någonstans där det finns massor av snö, älskar snö. För lite av det i Sverige.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar