torsdag 22 augusti 2013

Snart, snart.

Väntar på att klockan ska bli åtta, då ska jag kolla på tv :):):):) här är en i väntan på att klockan ska bli åtta-lista.

En bild du tar exakt nu, med photobooth!


















Andrew ville vara med, dryg.

Det tråkigaste som hänt dig i år.
Hmmmmm... När jag inte klarade uppkörningen första gången. Då var jag nog så nära jag någonsin kommit att vara deeply depressed.

Det bästa som hänt i år.
Att ta körkort hehe!!!!! och typ allt som hände i skolan innan sommaren.

Nuvarande beroende
Musik: Needle med Born Ruffians. supermegabra låt
Kläder: Svarta jeans med hög midja från topshop som sitter så jävla skönt. tight men ändå otight.
Mat: Kvarg och äpplen är nog allt jag behöver för att överleva. Och salt.

Ett jobb du aldrig kan ha.
Dagisfröken skulle jag nog helst inte vilja bli.

Något du inte gillar hos andra.
Trångsynta människor som inte är öppna för andras syn på olika saker.

En dålig sida med dig själv.
Att jag måste strukturera och planera allting hela tiden. Är fan inte spontan!!!!!!!!!!

En maträtt du är sugen på just nu.
auberginegratäng.....

Helgplaner?
Min plan är att dricka öl, träffa mina väninnor och sova för jag är LEDIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar