onsdag 29 januari 2014

Hej!

 photo truit_zpsaa199718.jpg photo dots1_zpsf8c69f11.jpg photo image_zpsd4dcde39.jpg
Känner mig otroligt förväntansfull just nu. Jag (och många andra i min ålder såklart!!) befinner mig i någon mellanperiod, typ mellan att ha ett liv och inte ha ett liv. Haha, nej men vissa dagar känns det som att allt är så meningslöst, man gör saker men kommer liksom ingenstans och framtiden känns så avlägsen. Hur som helst så är denna dag INTE en sådan dag, utan det är så himla skönt att ha möjligheten att göra vad man vill. Typ som att vara på förfest. Jag har en del planer inför hösten som jag ser fram emot jättejättemycket, men samtidigt är jag nöjd med min tillvaro just nu och det skall icke förbises!!!!! Så men denna text vill jag säga: Var nöjd och glad, live your life, love, laugh, be happy and stop smoking, start working out and become famous.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar